Կառավարման հաշվետվություն՝ դա է հիմնական տերմինը բիզնեսի վերլուծության համար, որը ներառում է հաշվետվություններ, որոնք նախատեսված են ղեկավարներին վերահսկելու գործառնությունները և կատարողականը։ Հաշվետվությունների այս տեսակները հանդիսանում են բազմաթիվ նոր կորպորատիվ տեխնոլոգիաների կարևոր մասեր, որոնք ուղղված են կառավարման հաշվետվությունների ավտոմատացմանը կամ բարելավմանը:
Կառավարման հաշվետվության շատ գործիքներ հաշվի են առնում կատարման վերլուծության և համեմատության ավանդական կորպորատիվ մեթոդները: Օրինակ, նրանցից շատերն ունեն ներկառուցված գործիքներ, որոնք նախատեսված են հիմնական կատարողական ցուցանիշների կամ KPI- ների հետ աշխատելու համար, ինչպես նաև բիզնեսի բարելավման նպատակներն ու հիմնական արդյունքները (OKR):
Դրանցից մի քանիսը կարող են կցվել տվյալների պահեստի մոդելներին կամ նույնիսկ մեքենայական ուսուցման մոդելներին, որոնք օգնում են տվյալները բերել այնտեղ, որտեղ անհրաժեշտ է փոփոխություն մտցնել: Ընդհանուր առմամբ, կառավարման հաշվետվությունների ծրագրակազմը նախատեսված է օգնելու ղեկավարներին ունենալ հասանելի, հեշտությամբ մարսվող տվյալներ, որոնք անհրաժեշտ են կարևոր, երկարաժամկետ որոշումներ կայացնելու համար:
«ՌԵԱԼ ՀԱՇՎԱՊԱՀ» Որակավորված գրասենյակը ոչ միայն կմաքսիմալացնի Ձեր ընկերության հաշվապահության վարման որակական ցուցանիշները այլև կդառնա ՌԵԱԼ գործիք ծախսերի, հարկերի կրճատման ճանապարհին: